Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΠαπαδήμας, Λάμπρος Γ.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:47Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13618
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44688
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.745
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΛΟΗΜΕΡΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΤο παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική τάξη: η περίπτωση των σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμαel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International