Show simple item record

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΠαπαδήμας, Λάμπρος Γ.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:47Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13618
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44688
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.745
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΛΟΗΜΕΡΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΤο παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική τάξη: η περίπτωση των σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμαel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International