Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΔεφαράνα, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:47Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13612
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44685
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6174
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΤο νέο πλαίσιο αξιολόγησης: απόψεις διευθυντών & σχολικών συμβούλων περί αξιολόγησης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και του έργου αυτώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International