Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΔεφαράνα, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:47Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13612
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44685
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6174
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΤο νέο πλαίσιο αξιολόγησης: απόψεις διευθυντών & σχολικών συμβούλων περί αξιολόγησης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και του έργου αυτώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International