Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Ανναel
dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΠαπατόλια, Γεωργία Α.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:38Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13485
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44642
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3217
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων φοιτητών και φοιτητριών για τη χρήση του Facebook ως πλαισίου κοινωνικότητας και μάθησηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International