Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Ανναel
dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΠαπατόλια, Γεωργία Α.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:38Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13485
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44642
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3217
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων φοιτητών και φοιτητριών για τη χρήση του Facebook ως πλαισίου κοινωνικότητας και μάθησηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International