Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Ανναel
dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΠαπατόλια, Γεωργία Α.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:38Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13485
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44642
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3217
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων φοιτητών και φοιτητριών για τη χρήση του Facebook ως πλαισίου κοινωνικότητας και μάθησηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International