dc.contributor.advisor | Καλδή, Σταυρούλα | el |
dc.contributor.advisor | Γκόβαρης, Χρήστος | el |
dc.contributor.advisor | Χανιωτάκης, Νικόλαος | el |
dc.creator | Κοτρώνη, Μαρία-Τερέζα Χ. | el |
dc.date.accessioned | 2016-09-30T10:02:37Z | |
dc.date.available | 2016-09-30T10:02:37Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 13453 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/44634 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5890 | |
dc.description | Σημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣ | el |
dc.subject.other | ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, (ΜΕΣΗ) -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ | el |
dc.title | Οι διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την έννοια της αυτονομίας στη διδασκαλία και τη μάθηση στο ελληνικό δημόσιο σχολείο | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |