Mostrar el registro sencillo del ítem
Το σχήμα της γης: διαφοροποιώντας τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο νηπιαγωγείο
dc.contributor.advisor | Κακανά, Δόμνα-Μίκα | el |
dc.contributor.advisor | Χρηστίδου, Βασιλεία | el |
dc.creator | Μαβίδου, Αναστασία | el |
dc.date.accessioned | 2016-09-30T10:02:36Z | |
dc.date.available | 2016-09-30T10:02:36Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 13435 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/44632 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3094 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ | el |
dc.title | Το σχήμα της γης: διαφοροποιώντας τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο νηπιαγωγείο | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |