Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.creatorΜαβίδου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:36Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13435
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44632
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3094
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.titleΤο σχήμα της γης: διαφοροποιώντας τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο νηπιαγωγείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International