Show simple item record

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.creatorΜαβίδου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:36Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13435
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44632
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3094
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.titleΤο σχήμα της γης: διαφοροποιώντας τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο νηπιαγωγείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International