Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤσουβαλά, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΓιουρέλη, Θεοδώρα Κ.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:36Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13422
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44631
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3229
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΦΗΓΗΣΗ (ΡΗΤΟΡΙΚΗ)el
dc.subject.otherΠΑΡΑΜΥΘΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΧΟΡΟΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝel
dc.titleΧορός και αφηγηματικότητα: εννοιολογικές σχέσεις της κίνησης και του λόγου στη διδασκαλία του χορού μέσω της δραματοποιημένης αφήγησης παραμυθιώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International