Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΠαπανικολάου, Βασιλική Κ.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:36Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13415
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44629
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3119
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΗ διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τάξεις συνδιδασκαλίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International