dc.contributor.advisor | Στρογγυλός, Βασίλης | el |
dc.contributor.advisor | Αβραμίδης, Ηλίας | el |
dc.contributor.advisor | Κακανά, Δόμνα-Μίκα | el |
dc.creator | Παπανικολάου, Βασιλική Κ. | el |
dc.date.accessioned | 2016-09-30T10:02:36Z | |
dc.date.available | 2016-09-30T10:02:36Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 13415 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/44629 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3119 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.title | Η διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τάξεις συνδιδασκαλίας | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |