Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΑνδρουλάκης, Γεώργιος Α.el
dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΜαρέδη, Μαγδαληνή-Αργυρώ Α.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:35Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13410
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44627
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5837
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.titleΟ ρόλος της μητρικής γλώσσας (Γ1) σε οργανωμένα μαθήματα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας (Γ2): στάσεις και πρακτικέςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International