Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.contributor.advisorΚώστα, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΘεοδωράκης, Νικόλαος Δ.el
dc.creatorΜπάρλας, Αχιλλέαςel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:33Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other13337
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44618
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.508
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΗ επίδραση της επαγγελματικής ικανοποίησης στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε αθλητικούς οργανισμούς: ο ρόλος της ενδυνάμωσης και της δέσμευσηςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International