Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖαφειροπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΨύλλου, Αγορίτσα Ν.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:13Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13000
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44519
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2590
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗel
dc.subject.otherΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗel
dc.titleΣχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος για τη συναισθηματική ανθεκτικότητα των παιδιών του δημοτικού σχολείουel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International