Show simple item record

dc.contributor.advisorΖαφειροπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΨύλλου, Αγορίτσα Ν.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:13Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13000
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44519
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2590
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗel
dc.subject.otherΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗel
dc.titleΣχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος για τη συναισθηματική ανθεκτικότητα των παιδιών του δημοτικού σχολείουel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International