Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΤίγκας, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:12Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44515
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5903
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΑel
dc.subject.otherΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗel
dc.titleΟ τρισυπόστατος θεσμός του συντονιστή εκπαίδευσης: κριτική θεώρηση του ρόλου του και προοπτικέςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail
Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International