Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΤίγκας, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:12Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44515
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5903
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΑel
dc.subject.otherΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗel
dc.titleΟ τρισυπόστατος θεσμός του συντονιστή εκπαίδευσης: κριτική θεώρηση του ρόλου του και προοπτικέςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International