Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΛεμονάς, Αριστείδης Γ.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:07Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:07Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12959
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44494
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3272
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΩΜΟΠΟΛΕΙΣ -- ΠΡΟΩΘΗΣΗel
dc.subject.otherΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΩΜΟΠΟΛΕΙΣ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗel
dc.subject.otherΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗel
dc.titleΑνταγωνιστικότητα χωρών και branding images: η περίπτωση του Κατάρel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International