Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.creatorΨωφάκα, Ασπασία Ι.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:01Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:01Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12883
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44464
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3224
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΛΛΟΔΑΠΟΙel
dc.subject.otherΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.titleΔιερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε ζητήματα φοίτησης αλλοδαπών και ημεδαπών μαθητών των επαγγελματικών λυκείων του Ν. Λάρισαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International