Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.creatorΜουργκάση, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2016-09-08T09:09:12Z
dc.date.available2016-09-08T09:09:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12242
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44181
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4888
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΓΛΩΣΣΑ -- ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.titleΕφαρμογή μιας γνωστικής παρέμβασης για την καλλιέργεια της παραγωγής γραπτού λόγου σε παιδιά με αυτισμόel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International