Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΕυαγγελοπούλου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2016-09-08T09:09:11Z
dc.date.available2016-09-08T09:09:11Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12234
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44174
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5931
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΕπαγγελματική και κοινωνική ένταξη εκπαιδευόμενων από σχολεία δεύτερης ευκαιρίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International