Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.contributor.advisorΠαντελιάδου, Σουζάναel
dc.contributor.advisorΑργυρόπουλος, Βασίληςel
dc.creatorΚουλμπαλίδου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2016-09-08T09:09:11Z
dc.date.available2016-09-08T09:09:11Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12233
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44173
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4885
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΥΡΩΠΗ, ΝΟΤΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΕΥΡΩΠΗ, ΝΟΤΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ -- ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ -- ΕΥΡΩΠΗ, ΝΟΤΙΑel
dc.titleΣυγκριτική προσέγγιση της νομοθεσίας - των εκπαιδευτικών δομών - των αναλυτικών προγραμμάτων και της εκπαίδευσης των παιδαγωγών στην ειδική αγωγή σε χώρες της Νότιας Ευρώπηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International