Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΣταυρόπουλος, Βασίλειος Μ.el
dc.date.accessioned2016-09-08T09:09:10Z
dc.date.available2016-09-08T09:09:10Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12228
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44168
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2924
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΠαράγοντες που σχετίζονται με την αποχώρηση/αλλαγή πλαισίου εργασίας στους εκπαιδευτικούς ειδικής και γενικής αγωγής: προσέγγιση με μικτές ερευνητικές μεθόδουςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International