Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΣταυρόπουλος, Βασίλειος Μ.el
dc.date.accessioned2016-09-08T09:09:10Z
dc.date.available2016-09-08T09:09:10Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12228
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44168
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2924
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΠαράγοντες που σχετίζονται με την αποχώρηση/αλλαγή πλαισίου εργασίας στους εκπαιδευτικούς ειδικής και γενικής αγωγής: προσέγγιση με μικτές ερευνητικές μεθόδουςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International