Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛουμάκου, Μαρίαel
dc.creatorΝάκου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2016-09-08T09:09:04Z
dc.date.available2016-09-08T09:09:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12166
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44134
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4803
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗel
dc.subject.otherΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝel
dc.titleΓονεϊκή εμπλοκή στο σχολείο: η οπτική των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International