Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΠαγκουρέλια, Ευγενία Δ.el
dc.date.accessioned2016-09-08T09:08:47Z
dc.date.available2016-09-08T09:08:47Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11953
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44040
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1164
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΛΟΓΙΚΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, (ΜΕΣΗ) -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΑνάπτυξη επιχειρηματολογίας στο λύκειο: εκπαιδευτικές πρακτικέςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International