dc.contributor.advisor | Ζαφειροπούλου, Μαρία | el |
dc.creator | Ματή-Ζήση, Ελένη | el |
dc.date.accessioned | 2016-08-23T11:17:57Z | |
dc.date.available | 2016-08-23T11:17:57Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.other | 2207 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/43723 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3053 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ | el |
dc.title | Η σχεδιαστική επίδοση των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: διερεύνηση της σχέσης της σχεδιαστικής με την αναγνωστική ικανότητα | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |