Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΖακυνθινός, Επαμεινώνδαςel
dc.creatorΤζιόλας, Ιωάννης A.el
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:51Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11672
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43676
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4217
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣel
dc.subject.otherΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣel
dc.titleΑπόψεις φιλολόγων για υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στο μάθημα της ιστορίας σε σχολεία Β/θμιας εκπαίδευσης νομού Πιερίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International