Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΚαραγιάννη, Κατερίναel
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:45Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:45Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11612
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43645
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3179
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΠρόσβαση των φοιτητών με αναπηρίες ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International