Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΚαραγιάννη, Κατερίναel
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:45Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:45Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11612
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43645
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3179
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΠρόσβαση των φοιτητών με αναπηρίες ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International