Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΚαραγιάννη, Κατερίναel
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:45Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:45Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11612
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43645
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3179
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΠρόσβαση των φοιτητών με αναπηρίες ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International