Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΑρώνη, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:17Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:17Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11266
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43526
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4901
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΣυναισθήματα των φοιτητών/τριων ως προς τις εξετάσεις στο πανεπιστήμιο και οι σχέσεις τους με τις πεποιθήσεις ακαδημαϊκής αυτο-αποτελεσματικότηταςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International