Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΧατζίκου, Μαρία Δ.el
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:17Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:17Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11258
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43524
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5906
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΟel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΑπόψεις νηπιαγωγών για τις αποκρίσεις και τις επιδόσεις των δυο φύλων στις φυσικές επιστήμες και αξιοποίηση των ενδιαφερόντων τους κατά τη διδασκαλία των φυσικών επιστημώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International