Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΑλατζόγλου, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:10Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:10Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11204
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43497
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5917
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΠροσδιορισμός δεξιοτήτων διευθυντή για ένα αποτελεσματικό σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International