Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΦλάμπουρας-Νιέτος, Ηλίαςel
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:06Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:06Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11167
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43478
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2366
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΠΑΡΚΑ -- ΨΥΧΑΓΩΓΙΑel
dc.subject.otherΠΕΛΑΤΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝel
dc.subject.otherΑΝΑΨΥΧΗel
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης ποιότητας υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών στη διαμόρφωση των προθέσεων τους για επανάληψη της συμμετοχής σε θεματικό πάρκο αναψυχήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International