Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΦλάμπουρας-Νιέτος, Ηλίαςel
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:06Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:06Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11167
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43478
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2366
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΠΑΡΚΑ -- ΨΥΧΑΓΩΓΙΑel
dc.subject.otherΠΕΛΑΤΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝel
dc.subject.otherΑΝΑΨΥΧΗel
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης ποιότητας υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών στη διαμόρφωση των προθέσεων τους για επανάληψη της συμμετοχής σε θεματικό πάρκο αναψυχήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International