Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧούστη, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΤσομπανοπούλου, Παναγιώταel
dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΚατσιγιαννάκης, Ευάγγελος Κ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:58:50Z
dc.date.available2016-07-06T10:58:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12796
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43414
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1772
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΓΝΙΔΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑel
dc.subject.otherΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleGamification and game mechanics based e-learning: a practical imlpementation and its effect on user engagementen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International