Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΧούστη, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΤσομπανοπούλου, Παναγιώταel
dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΚατσιγιαννάκης, Ευάγγελος Κ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:58:50Z
dc.date.available2016-07-06T10:58:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12796
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43414
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1772
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΓΝΙΔΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑel
dc.subject.otherΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleGamification and game mechanics based e-learning: a practical imlpementation and its effect on user engagementen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International