Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΓεροστάθη, Ζωή Θ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:50Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:50Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12370
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43125
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3197
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΓΡΑΦΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.titleΟ γραμματισμός στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία: απόψεις των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International