Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΘεοδωράκης, Γιάννηςel
dc.creatorΠαγκράτη, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:50Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:50Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other10044
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42833
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2286
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣel
dc.subject.otherΥΓΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΚΑΠΝΙΣΜΑel
dc.subject.otherΑΣΚΗΣΗel
dc.titleΕξέταση της αποτελεσματικότητας ενός προγράμματος ευαισθητοποίησης σε μαθητές λυκείου για το κάπνισμα και την αξία της άσκησηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International