Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΖήση, Βασιλικήel
dc.creatorΤσαμπούρη, Όλγαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:42:51Z
dc.date.available2015-01-05T21:42:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10510
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/426en
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει αν οι προσωπικοί προσανατολισμοί στόχων επίτευξης στο «εγώ» και στο «έργο» καθώς και η εσωτερική παρακίνηση διαφέρουν ανάλογα με τη συμμετοχή στο μάθημα της φυσικής αγωγής, σε μαθητές και μαθήτριες δημοσίων σχολείων της κεντρικής Ελλάδας. Ενενήντα μαθητές και μαθήτριες, 30 από την Δ δημοτικού, 30 από την Β γυμνασίου και 30 από την Β λυκείου, συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο όπου αξιολογούσε τον προσανατολισμό στόχων (Papaioannou, 1994) και την εσωτερική παρακίνηση (ΙΜΙ; McAuley, Dancan, & Tammen, 1989). Στη συνέχεια οι μαθητές δήλωναν πόσο συχνά συμμετείχαν στο μάθημα της φυσικής αγωγής. Οι απαντήσεις των μαθητών στη συχνότητα συμμετοχής στο μάθημα χωρίστηκαν σε ομάδα χαμηλής και υψηλής συμμετοχής. Διενεργήθηκε ανάλυση διακύμανσης για να συγκριθούν οι μέσοι όροι στις μετρήσεις του προσανατολισμού των στόχων και της εσωτερικής παρακίνησης ανά ομάδα μαθητών (χαμηλής και υψηλής συμμετοχής). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρχαν σημαντικές διαφορές μεταξύ των 2 ομάδων στις παρακάτω μεταβλητές: α) προσανατολισμός στο «έργο» (ρ =.001), β) ευχαρίστηση / διασκέδαση (ρ =.001), γ) προσπάθεια / σημανπκότητα (ρ =.001) και δ) α- ντιλαμβανόμενη ικανότητα (ρ =.004). Συμπερασματικά, ο προσανατολισμός στο «έργο » φαίνεται να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό συμμετοχής στο μάθημα, ενώ ο προσανατολισμός στο «εγώ» όχι. Αντίστοιχα, η αναλαμβανόμενη ικανότητα, η ευχαρίστηση / διασκέδαση και προσπάθεια / σημανπκότητα διαφοροποιείται ανάλογα με τον βαθμό συμμετοχής στο μάθημα της φυσικής αγωγής ενώ το άγχος / πίεση δεν έδειξε να διαφοροποιείται. Παρόλα αυτά περαιτέρω μελέτη απαιτείται σε μελλοντικές έρευνες σε μεγαλύτερο πληθυσμό μαθητών για εξαγωγή πιο ασφαλών συμπερασμάτων.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΕπιδράσεις στους στόχους επίτευξης και εσωτερικής παρακίνησης ανάλογα με τη συμμετοχή στο μάθημα φυσικής αγωγήςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International