Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel
dc.creatorΝίκα, Ζαφειρίαel
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:24Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:24Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12637
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42698
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4847
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣel
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΑυτο-προσδιορισμός και κοινωνικές δεξιότητες στα άτομα με νοητική καθυστέρηση: μια διερευνητική μελέτηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.committeeMemberΚαρτασίδου, Λευκοθέαel
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International