Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.contributor.advisorΧούστης, Ηλίας Ν.el
dc.creatorΣτάικου, Κωνσταντίνα Π.el
dc.date.accessioned2015-05-13T09:35:39Z
dc.date.available2015-05-13T09:35:39Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6435
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/4267en
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τη διαδικασία σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού λογισμικού «Μαθαίνω να Ψωνίζω». Το λογισμικό αυτό απευθύνεται σε παιδιά και νεαρούς ενήλικες στο φάσμα του αυτισμού και στοχεύει στη διδασκαλία δεξιοτήτων αγοράς προϊόντων από το Σούπερ Μάρκετ. Η αξία του εγχειρήματος αυτού έγκειται, από τη μια πλευρά, στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αυτισμό, αναφορικά με τις δεξιότητες καθημερινής ζωής, όπου υπάγονται οι δεξιότητες αγοράς προϊόντων και από την άλλη πλευρά, στην πλήρη απουσία παρόμοιου ελληνικού λογισμικού για τη διδασκαλία του συγκεκριμένου αντικειμένου σε άτομα με αυτισμό. Μετά τον προσδιορισμό των κοινωνικών και γνωστικών χαρακτηριστικών των πιθανών χρηστών του λογισμικού, την ανάλυση του γνωστικού του αντικειμένου και του μαθησιακού περιβάλλοντος εφαρμογής του, καθορίζονται οι απαιτήσεις για το σχεδίασμά του λογισμικού. Οι απαιτήσεις αυτές βασίζονται σε συγκεκριμένες διδακτικές μεθόδους και σε αρχές ευχρηστίας που έχουν εκ των προτέρων καθοριστεί και οδηγούν στην υλοποίηση του λογισμικού. Μετά το στάδιο της υλοποίησης, ακολουθεί η αξιολόγηση του λογισμικού από ομάδα ειδικών και συγκεκριμένα από εκπαιδευτικούς σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής. Από τη διαδικασία αυτή, προκύπτουν πολύ θετικά αποτελέσματα, αφού η αξιολόγηση της ποιότητας του λογισμικού κρίθηκε, συνολικά, ως πολύ ικανοποιητική. Ωστόσο, η αξιολόγηση περιλαμβάνει και ορισμένες προτάσεις των εκπαιδευτικών για βελτίωση του εκπαιδευτικού λογισμικού, ώστε η εφαρμογή του να είναι πιο επιτυχημένη για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία δεξιοτήτων καθημερινής ζωής σε άτομα στο φάσμα του αυτισμούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International