Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΜπαλιάκου, Χαρίκλεια-Τριάδαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:54Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:54Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other8563
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42239
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.subject.otherΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΛογοτεχνικές συζητήσεις, ο ρόλος και η σημασία τους στις αναγνωστικές προσεγγίσεις λογοτεχνικών κειμένων στο σχολείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International