Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουζής, Αντώνηςel
dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΔήμου, Πασχάλης Σ.el
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:24Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:24Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5128
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42057
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5966
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΑποτελεσματική συνδιοίκηση - αποτελεσματικό σχολείο: ένα μειονοτικό παράδειγμαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International