Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΙορδανίδης, Γεώργιος Δ.el
dc.creatorΚολλαρά, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:10Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:10Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9216
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41978
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5819
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣel
dc.subject.otherΓΥΝΑΙΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΔιερεύνηση μοντέλων και στρατηγικών άσκησης ηγεσίας των γυναικών στη διοίκηση σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International