Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΜπαλιάκου, Αχιλλείαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:05Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:05Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9522
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41950
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5935
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΟι απόψεις των εκπαιδευτικών που ασχολούνται με καινοτόμες δράσεις ως προς την αξιολόγηση των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International