Mostrar el registro sencillo del ítem
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών που ασχολούνται με καινοτόμες δράσεις ως προς την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
dc.contributor.advisor | Κουτούζης, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.advisor | Σαραφίδου, Γιασεμή-Όλγα | el |
dc.contributor.advisor | Λαζαρίδου, Αγγελική | el |
dc.creator | Μπαλιάκου, Αχιλλεία | el |
dc.date.accessioned | 2016-06-07T07:44:05Z | |
dc.date.available | 2016-06-07T07:44:05Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.other | 9522 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/41950 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5935 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ | el |
dc.subject.other | ΣΧΟΛΕΙΑ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ | el |
dc.title | Οι απόψεις των εκπαιδευτικών που ασχολούνται με καινοτόμες δράσεις ως προς την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |